26 Δεκ 2009

(ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ) ΠΑΡΤΟ ΑΛΛΙΩΣ


Ένας µαύρος κατάδικος στην Καλιφόρνια, 1.95, 140 κιλά µε ξυρισµένο κεφάλι, καταφέρνει να
αποδράσει από τη φυλακή που τον κράταγαν για 15 χρόνια. Είχε φάει ισόßια για ληστεία µε φόνο που τον είχε κάνει µε τα χέρια του. Καθώς έτρεχε στα χωράφια για να ξεφύγει, ßρίσκει ένα σπίτι και µπαίνει µέσα σπάζοντας την πόρτα.
Βρίσκει ένα νεαρό ζευγάρι που κοιµόταν στο κρεßάτι του. Πιάνει το σύζυγο, τον πετάει από το κρεßάτι, και τον δένει σε µια καρέκλα. Δένει και τη γυναίκα στο κρεßάτι, και πέφτει από πάνω της. Τη φιλάει στο λαιµό, και στη συνέχεια σηκώνεται και µπαίνει στο µπάνιο. Ο άντρας, δεµένος στην καρέκλα λέει αλαφιασµένος στη γυναίκα του:

«Κοίτα, αυτός ο τύπος είναι εγκληµατίας, πρέπει να την έχει κοπανήσει από τη φυλακή, είδες τα ρούχα του? Τα ρούχα του είναι ρούχα φυλακισµένου. Πιθανό να µην έχει δει γυναίκα πολλά χρόνια. Τον είδα πως φίλαγε το λαιµό σου! Αν σου ζητήσει σεξ, µην αντισταθείς, µη πεις όχι, µη παραπονεθείς, γιατί µπορεί να µας σκοτώσει και τους δυο. Δώσ' του ότι σου ζητήσει. Δωσ' του ικανοποίηση, µη κινδυνέψουµε. Μη τον θυµώσεις!
Να φανείς δυνατή γλυκιά µου, σ' αγαπάω πολύ!»

Και η γυναίκα του απαντάει:
«Δε φίλαγε το λαιµό µου. Ψυθίριζε στο αυτί µου. Μου είπε ότι σε ßρίσκει πολύ σέξυ, και µε ρώτησε αν έχουµε ßαζελίνη στο µπάνιο. Να φανείς δυνατός χρυσέ µου, και εγώ σ' αγαπάω πολύ!»