26 Ιουν 2017

Πάνω απ' την πόλη

Το βιντεάκι αυτό, για τον Cherokee αφιερωμένο σπέσιαλ 😎




Το βάριο που μου έδωσε ο φίλος μου Μανώλης δεν λειτουργούσε. 
Έπρεπε να τριφτεί το ελατήριο του θετικού πόλου από τα παλιά υγρά μπαταρίας που είχε. 
Πέταξα χωρίς "όργανα" πτήσης.Τα όργανα σκοτώνουν τις αισθήσεις λέγαμε κάποτε...Σωστά! Χωρίς αυτά αποκωδικοποιούσα πιο αποτελεσματικά το τραγούδι του ανέμου στα αυτιά μου. Την βαθμιδωτά αυξομειούμενη έντασή του στα πτερύγια,τον τράγο και αντίτραγο του αυτιού μου.  Ξεχώριζα τα ασθενή ανοδικά ρεύματα από τα καθοδικά με την αίσθηση που αποπνέουν στην πτέρυγά μου πάνω. Όχι με τον άθλιο ήχο του βάριο όπου στερείται και φαντασίας. Είναι μονότονος. Ξεπερασμένος.Τεμπέλης. Ρηχός. Ξερός. Στεγνός. Τι τι τι τι τι τιτι.... Τυρί !!! Να το φας την Κυριακή άθλιε "βάριε". Δεκαοχτώ χρόνια τώρα...
είσαι ο ΙΔΙΟΣ.
Αναζητούσα πιο επίμονα την παρέα των πουλιών για να μου φανερώσουν τα μυστικά του αέρα, μιας και πετούσα χωρίς παρέα. 
Πολλά κοπάδια χελιδόνια με βοήθησαν αρκετά αυτές τις δυόμισι ώρες στον αέρα. Είναι μεγάλες ομάδες και έχουν εύρος σε όλο το θερμικό ανοδικό ρεύμα.Μπαίνουν στα καθοδικά τι στιγμή που άλλα πετούν στα ανοδικά. Μύηση. Η αποκάλυψη του μαγικού μυστικού. Η όραση του αόρατου. Του πολυπόθητου στόχου του ανεμοπόρου! Ένα Θερμικό Μεγάλο και Δυνατό. Δυνατό και Μεγάλο.Τα χελιδόνια τα βλέπεις ευκολότερα όταν είναι ψηλότερα από σένα. 
Οι γλάροι είναι σπουδαίοι ανεμοπόροι και φαίνονται εύκολα όταν είναι χαμηλότερά σου. Δυστυχώς όμως ήταν λιγοστοί και μοναχικοί. Στη Γαλάτιστα πέταξα με κοπάδια γλάρους που κάναν θερμικοχαρτογράφιση όλης της περιοχής από κάτω μου κάνοντας την πτήση μου να είναι σαν τη μηχανοκίνητη. ΑΘΟΡΥΒΑ  όμως Ε!?! 😠
Το απόγευμα πλάκωσαν πεινασμένα γεράκια για ένα φαστ φουντ. Πέταξα δέκα λεπτά πάνω από ένα γεράκι μιμούμενος τις κινήσεις του.Έκανε φοβερούς ελιγμούς . Κλείνει το δεξί φτερό εντελώς και βουτάει με στοφή απότομη! Κάνω δεξί αυτί και το κόβω και εγώ δεξιά !!! Πάρτα.  Πετούσαμε και δίπλα-δίπλα αρκετά κοντά. Τρεις φορές ο φιλαράκος βούτηξε στο έδαφος με φόρα (top landing 😂). Η τρίτη ήταν και η τελευταία. Σκότωσε ένα ερπετό. Έφαγε! 🐍 🐁 Πεινούσα και εγώ και με έπιασε πονοκέφαλος από τον ήλιο και τον αέρα.☀🌆 Έκανα δύο φορές δίπλωμα ακροπτερυγίων και χαμηλά στην προσγείωση στα 25 μέτρα το ξανακέρδισα.Ανέβηκα πάλι ψηλά από μία φούσκα. Με οδήγησε στην πλαγιά και εκεί με "δυναμικό" σκαρφάλωσα το βράχο και να'μαι πάλι ψηλά έτσι για το "γαμώτο". 
Στην πτήση έβαλα τα φρένα στο περικάρπιο και δάχτυλά μου ένα-ένα ενδιαμέσου των ιμάντων  και πλοηγούσα ελέγχοντας την πτέρυγα με όλη την αίσθηση του χεριού. Ήταν το "πανί" σαν μια μαριονέτα στα χέρια μου. Σαν σιδερένια γροθιά. KDC (Knuckle Duster Controls) χειριστήρια φίλε... 🙌 χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα!!!! Τι σκέφτηκα πάλι στην κατάστασή μου... Πεινάω και πονάει το κεφάλι μου από τον ήλιο και τον αέρα . Αφήνω όλες αυτές τις αθλιότητες και προσγειώνομαι. Τρέχω για ένα ντουζάκι και να ΦΑΩ!  🍡🍡🍠🍟🍞🍝🍜




Αυτή η γίδα είναι τυφλή και φυλάγεται στη σκιά .
Έλειπαν και τα δύο μάτια της...



 

Άλλο πατούμενο για ανάβαση και άλλο για πτήση!
 






Η λύση στη μετακίνηση! Οικολογία ,σεβασμός στο περιβάλλον, μηδέν ρύποι, ασφάλεια, ελευθερία, άνετο πάρκινγκ-αποθήκευση,ευελιξία,απλότητα στο χειρισμό,φθηνό σέρβις,ελάχιστη συντήρηση,μηδενικά τέλη κυκλοφορίας,χωρίς τεκμήρια,αναψυχή,διασκέδαση,ομορφιά....










5 σχόλια :

Panagiotis Altinis MakedwN είπε...

Καλά ρε φίλος,τοοοοόοοσο πολύ περνούσες και....μας το έκοψες στα 31'' δευτερόλεπτα,ή....Στο κανάλι που κάνεις τις αναρτήσεις σε χρεώνουν Πολύ ������χμμμ....όπως καινά έχει ρε.....Παύλε,ή μάλλον....ψαλιδοχέρη,σε ευχαριστώ πολύ που...Με πέταξες λίγο...Πιο πάνω από το παλιοκρέβατό μου��������������φιλάκια πολλά στην οικογένεια ρεεεεεεεεεεεεεεεεεε, από τον φίλο σου τον.....♿

Παύλος Δημητριάδης είπε...

Να 'σαι πάντα καλά φίλε μου Τσερόκι . Έχω κι άλλο βίντεο. Από την κάμερα δράσης στο θόλο. Θα το ανεβάσω για να το δεις!

Panagiotis Altinis MakedwN είπε...

***διόρθωση : Στο πρώτο κείμενό μου γράφει το....:%#!/+#?€&@ το κινητό μου, : τόσο πολύ
<< περνούσες >>, ενώ....εννοούσα ΠΕΙΝΟΥΣΕΣ κι έγραψες μόνο 30'' δευτερόλεπτα πτήσης. !! Ζητώ ταπεινά συγνώμη από το πολύ - πλήθη κοινό σου φίλος απ'τα παλιά......
Όσο.....Για το νέο σου video, θα....περιμένω υπομονετικά να το απολαύσω ρε Φίλε Παύλε ή...ψαλιδοχέρη .
Πολλά φιλιά στην φαμίλια ρεεεεεεε

Panagiotis Altinis MakedwN είπε...

Ωαιο ρε,πολύ ωραίο !!! Από τοτε που πετούσαμε μαζι, έχεις γίνει.....πολύ γρήγορος ώρες ώρες δεεεν σε πρόλαβε να τε Παύλε,θα ...έρθετε κατά δώθε για......Παναγιά ρεεεεεεεεε......ψαλιδοχέρη ,???

Παύλος Δημητριάδης είπε...

Ερχόματεεεεεεεεεε!!!!!!!!