26 Σεπ 2011

Για το Στέφανο ΤΗΕ COP και τον Παναγιώτη Cherokee

Αυτή η  πτήση είναι  αφιερωμένη στο Στέφανο the cop και στον
Cherokee, αφού και οι δύο λείπανε ο καθένας για τους δικούς του λόγους!
Ο καιρός ήταν θαυμάσιος. Η απογείωση τέλεια. Είχε κάτι τεράστιες συννεφάρες  από πάνω μου.Τι ωραία με ρουφούσαν! Κρίμα που δεν είχα τα γάντια μου και κρύωναν  τα χέρια μου.Θα έμπαινα μέσα.  Το παιχνίδι παιζόταν μόνο κοντά στο βουνό. Η πεδιάδα δεν δούλευε καθόλου όταν έφτασα σε αυτήν.Ούτε τα πέριξ μικρότερα βουναλάκια. 

Καταγγέλλω τον ηλίθιο οδηγό που στο δρόμο για το Βίτσι σκότωσε με το κολοάμαξό του αυτό το υπέροχο πλάσμα! 



Εδώ έβαλα στόχο αυτά τα σύννεφα μπροστά αλλά όταν τα έφτασα δε λειτουργούσαν πια!
Το χάσαμε το κορμί πατριώτη! 

Πίσω μου η απογείωση και πιο πίσω το Βίτσι !




Περιμένετέ με καλά μου συννεφάκια μη φύγετε! 

Στέφανε! ότι μου ζήτησες!

Μελισσότοπος 

Η μονή Αγίων Αναργύρων





Η απογείωση από τη μονή Αγίων Αναργύρων
όπου πετάξαμε την προηγούμενη φορά μαζί με τον "Πρίβα"!