12 Νοε 2010

Αντι/metro! H China straddling bus έχει τη λύση! (Μίζες δίνουν οι Κινέζοπες!?)




Τι μετρό και μ@λ@κίες Η λύση του μέλλοντος στις αστικές και όχι μόνο συγκοινωνίες; είναι αυτή! είναι ένα μέσο σταθερής τροχιάς, υπερυψωμένο ώστε να επιτρέπει την ομαλή κυκλοφορία των αυτοκινήτωνε από κάτω του.
Πλεονεκτεί σε σχέση με το σκ@τοmerto τόσο στο κόστος και το χρόνο κατασκευής όσο και στο κόστος λειτουργίας.Δίνουνε και μίζες οι Κινέζοπες! 
Οι ράγες του βρίσκονται εκατέρωθεν του δρόμου και τα χαζοάμαξά μας περνάνε από κάτω του σαν στα κόμιξ. Επιπλέον είναι οικολογικό καθώς κινείται με ηλεκτρική ενέργεια, μέρος της οποίας παράγεται από ηλιακούς συλλέκτες τοποθετημένους στην οροφή του. Είναι 4 - 4,5 μέτρα ψηλό με δύο επίπεδα: να επιβιβάζει επιβάτες στο ανώτερο επίπεδο, ενώ τα υπόλοιπα οχήματα κάτω των 2 μέτρων μπορούν να περάσουν από κάτω άνετα.Τελικώνεται στα 60 χλμ/ώρα και κουβαλάει άνετα 1200-1400 επιβάτες, χωρίς να μπλοκάρει και να ντουμανιάζει τις Τσιμισκές και τις Μαρτίου... Επίσης, το κόστος είναι περίπου 500 εκατ. γιουάν(53.826.262 ευρά δλδ) για την κατασκευή του λεωφορείου και μία  διαδρομή 40 χιλιομέτρων(!), ενώ το μετρό της Θεσσαλονίκης εκτιμήθηκε 1 δισεκατομμύριο ευρώ! και βάλε από την ίδια την κατασκευάστριά του, για  9.5 μόνο χιλιόμετρα και 250.000 επιβάτες ημερησίως. Υπολογίζεται επίσης ότι το λεωφορείο μπορεί να μειώσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση κατά 20-30%. Θυμώστε τρελά, πάρτε τα κρανίο λέμε! Μόνο 1 χρόνος χρειάζετε για την κατασκευή 40 χιλιομέτρων Φυσικά το μετρό για να τελειώσει στην ώρα του ενώ το ευλογεί ο Άνθιμος ...  θα έχει αλλάξει και το straddling bus μέχρι τότε! Θα έχει βγεί κάτι καλύτερο!   Βάλτε τις φωνές δυνατά! Κανείς δεν θα δώσει σημασία. Όλοι βλέπουν τηλεόραση και πηγαίνουν και εκκλησία.

Ύστερα λέμε ότι τα Κινέζια είναι και τα πρώτα στην αντιγραφή και μλκίες! Μπράβο τους ρε! 








                   ερέθισμα
και όσοι θέλουν όλες τις ιδιότητες του <<πριζομένη γέφυρα με ρόδες>>,
  κλικ στην πυγή