13 Μαρ 2018

Aspen 6


Ένα σπουδαίο επίτευγμα της αγαπημένης μου Gradient.cx​  

Η ημέρα πτητικά δεν έλεγε και πολλά. Ο άνεμος, όποτε φυσούσε, είχε
 δυτική διεύθυνση και ήταν εξασθενημένος. Δύσκολη απογείωση
και με αρκετές ακυρώσεις. Έπρεπε δηλαδή να φύγω άμεσα για τη δυτική κορυφή. Συνήθως με τέτοιες συνθήκες σε κρατάει "στο ύψος σου".
Κατά την πτήση είχε πολύ ταρακούνημα. Φλύαρη πτέρυγα! Πολλά και σημαντικά μηνύματα κατεβαίνουν με ταχύτητα οπτικής ίνας κατευθείαν στη σπονδυλική μου στήλη μέσα από τις ολόγυμνες αρτάνες.
Κάποια λιγοστά θερμικά ανοδικά ρεύματα, σε προβλεπόμενα σημεία που με βοήθησαν στη δοκιμαστική αυτή πτήση να εξετάσω την πτέρυγα. 
Στα μεγάλα αυτιά και στη σπειροειδή βύθιση η αίσθηση ήταν πολύ όμορφη . Τόσο κατά την είσοδο όσο και στην έξοδο.
Η επιτάχυνση ήταν πολύ απαλή και με εκπληκτική επίδοση. Επιτέλους πάτησα αληθινή επιτάχυνση με τα πόδια μου. Υπάρχουν επιπλέον και ειδικευμένα χειριστήρια για να στρίβεις με αυτά όταν την χρησιμοποιείς χωρίς να χαλάς ιδιαίτερα τον λόγο κατολίσθησης του αλεξιπτώτου.
Το Aspen 6 μου έδωσε την αίσθηση ότι είναι το Aspen 2 το οποίο ξέρω καλά αφού το πέταξα συνεχόμενα για εννιά χρόνια ενώ είναι μία εντελώς νέα πτέρυγα με πάρα πολλές βελτιώσεις και καινοτομίες. Θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω σε μία καθαρά ανοιξιάτικη ημέρα (πτητικά) δηλαδή με απότομα και δυνατά ανοδικά και καθοδικά θερμικά ρεύματα ώστε και να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη να σας μεταφέρω.
Η άνοιξη είναι κοντά και...
Οι αιθέρες είναι δικοί μας !