13 Μαρ 2013

Ξεμούδιασμα!!!


Μετά από 7 μήνες  ξαναπέταξα
Καλά λένε οι χριστιαναράδες ότι οι νεκροί ανασταίνονται! Στην αρχή δεν πίστευα αυτές τις αηδίες. Έλεγα ότι είναι ένα "έξυπνο" κόλπο για να ελέγχουν τα "κέντρα
εξουσίας" τις μάζες για να τρώνε όλο το φαΐ τους...    
Σήμερα όμως ένοιωσα στο πετσί μου ένα μεγάλο κομμάτι του εαυτού μου που ήταν νεκρό... να ανασταίνεται! Το είδα με τα μάτια μου. Ήτανε ένα θαύμα . 

Η 7άμηνη απουσία μου λόγο του ατυχήματός μου, είχε και τα καλά της .

- Αποτοξινώθηκα από την εθιστική συμπεριφορά
 του να πάω να πετάξω - να πετάξω - να πετάξω - 
 να πετάξω - - να πετάξω - να πετάξω - να πετάξω --- 
Θα έρθει η ώρα που θα είμαι έτοιμος να πετάξω.

-Αφιέρωσα άπλετο χρόνο και σε άλλα πράγματα που έχουν αξία.

-Επανεκτίμησα την πραγματική αξία που έχει το να μπορείς να πετάς .

-Ανακάλυψα τον κίνδυνο που κρύβει η πολύωρη παραμονή 
σε αντίξοες συνθήκες προκειμένου να απογειωθείς. 

-Κατανόησα καλύτερα το πόσο υπεύθυνος πρέπει να είσαι όταν επιχειρείς πτήση.

-Έμαθα πολλά πράγματα (αχρείαστα να 'ναι) ιατρικής φύσεως ...

 -κλπ κλπ
















































2 σχόλια :

Panos Paramotor Life είπε...

Παυλο ,μπραβο ,σε παρακολουθω να ξερεις, φιλος Πανος

Παύλος Δημητριάδης είπε...

Η πτήση αυτή είναι αφιερωμένη στον φίλο μου τον Παναγιώτη τον Cherokee . Μόλις προσγειώθηκα το πήρα το παλιόπαιδο τηλέφωνο και του το είπα...Γεια σου Παναγιώτηηηηηη!